23 março 2006

Antonte contáronme unha cousa incrible

Unha muller, non fai moito, deixoulle a súa filla (que xa ten netos grandes) un par de pisos en Madrid (que sorte, eu non teño quen me empreste un peso e a outras deixanlle pisos na capital). O caso é que cando conseguiu desaloxar os alugueiros, púsoxe a limpar, primeiro os pisos e despois os faiados. A sua sorpresa foi que ó limpalos atopou dous caixons enormes cheos de documentos antiquisimos. Inmediatamente chamou a unha das fillas (irman da que me contou isto), que estudiara Historia, para que os mirara. O final, todos estes papeis pertencian a un ministro da época das cortes de Cadiz, que ainda era parente lonxano delas. Os papeis son documentos e cartas daquela época, tanto escritos por el, coma enviados por outros: cartas de Wellington, de políticos,....
Agora están esperando a que a filla que estudiou Historia acabe a súa tesis (que versa sobre este señor), para donar todo a vila na que naceu o sr ministro.
¿A que é incrible a Historia?....... Eu xa fun a revisar o meu faiado, pero non habia nada interesante, apenas libretas de cando eu e as miñas irmáns eramos pequenas. ¡¡¡Eu non teño que me deixe ni pisos nin papeis importantes!!!

1 comentário:

oko disse...

que fuerte. xa me contarás quen foi!!!